Coraz częściej wolno spotkać w Internecie sklepy, jakie początkowo swoją aktywność zakładały w prawdziwym sklepie. Wywnioskować można tyle, że staje się to, coraz to bardziej dochodowe. Najbardziej korzystają na tym sieciowe sklepy odzieżowe. Weźmy pod uwagę młodzieżową firmę House, która objęła klientelę internetową, jako całkiem wartościową grupę kupujących. W jaki sposób się okazało, pomysł był jak najbardziej trafny.
Atrakcyjna oraz nowoczesna strona z młodzieżową muzyką cieszy oko oraz przyciąga tłumy. Asortyment większy niż, w niektórych stereotypowych sklepach – przetestuj bar kinowy. Oprócz tego znajdziemy tam interesujące promocje i zniżki.
Każdy ciuch czy dodatek wolno obejrzeć na paru zdjęciach(artykuły są fotografowane z kilku stron internetowych – po to by kontrahent mógł sobie o wiele bardziej je wyobrazić). Sklep online firmy House był pomysłem w dziesiątkę. Kontrahentom, którzy jednorazowo składają większe zamówienie daje się upust na opłatę za przesyłkę. Przykładowo kupując ciuch za dziewięćdziesiąt dziewięć złotych płacimy około szesnastu złotych za przesyłkę.